לייעוץ ראשוני חייגו:

עריכת מסמכי הבעת רצון ומסמכי הנחיות מקדימות

המשרד מעניק ללקוחותיו שירותים של עריכת מסמכי הבעת רצון  – מסמך בו אדם המשמש כאפוטרופוס (הן מכח היותו אפוטרופוס טבעי (כהורה), או מכח מינוי על ידי בית משפט, או מכח הפעלת ייפוי כח מתמשך (או מכח היותו אפוטרופוס בפועל) ובו הוא קובע כבר היום את זהותו של האדם/תאגיד שהוא מעוניין שימונה כאפוטרופוס במקומו בעת שיגיע העת והוא לא יוכל לשמש כאפוטרופוס (כתוצאה מפטירה ו/או אי כשירות לשמש כאפוטרופוס, במסגרת מסך הבעת הרצון, ניתן אף יכול לתת  הנחיות לגבי פעולות מסוימות שהוא היה רוצה שיבוצעו על ידי האפוטרופוס שיחליף אותו.

לאפוטרופוס הזכות גם לקבוע בצוואתו מי יהיה האפוטרופוס שיחליף אותו לאחר מותו וליתן הוראות בעניין זה במסגרת הצוואה שהוא עורך.

המשרד מעניק ללקוחותיו שירותים של עריכת מסמכי הנחיות מקדימות – מסמך אשר במסגרתו כל אדם בגיר יכול לקבוע את זהות האפוטרופוס שיומנה לו (אדם או תאגיד) למקרה בו יקום הצורך למנות לו אפוטרופוס וכן ליתן הנחיות והוראות בנוגע לעניינים רפואיים/אישיים/רכושיים בתקופה בה ימונה לו אפוטרופוס.

עו"ד קרן זיו אשר טיפלה במהלך השנים במאות תיקי אפוטרופסות וערכה מסמכי הבעת רצון והנחיות מקדימות רבים, מביאה לידי ביטוי את הניסיון הרב שצברה בתחום זה במסגרת עריכת מסמכים אלו על מנת שיענו על כל הצרכים והרצונות של הלקוחות.

משרד עו"ד קרן זיו מטפל בלקוחותיו בכל ההיבטים הקשורים ביישום מסמכי הבעת רצון ומסמכי הנחיות מקדימות.

לקריאה חומר נוסף

לייעוץ ראשוני ולקבל הצעת מחיר לעריכת מסמכי הבעת רצון ו/או מסמכי הנחיות מקדימות  ממשרד עו"ד קרן זיו צרו קשר.

דילוג לתוכן